Wednesday, May 28, 2008

A day at the countryside

First words from my son as he was waking up in the morning: "today's the big day!".
Was this excitement inspired by the poney rides at a friend's birthday party?
Ao acordar as primeiras palavras do meu filho: "e hoje o grande dia!"
Estaria ele inspirado pelos passeios a cavalo na festa de anos de uma amiga?


For some of us, yes. We had the oportunity to feed the horses with some carrots and apples.
Para alguns, esta era a ideia. Nos tivemos a oportunidade de alimentar os cavalos com cenouras e macas.
But my son had something else on his mind...
Mas o meu filho estava a pensar em algo completamente diferente...
He couldn't wait, he was anxious to experiment riding a motorcycle.
Ele estava ansioso por experimentar motocross.
Which he did, amazingly well! Even more incredible if you consider that his mom has sheltered him from any motorized vehicles. I have always preferred the vehicles with pedals for him (still do).
E ele dominou a mota incrivelmente bem! Para mim ainda mais incrivel pois eu tenho-o mantido afastado de qualquer veiculo motorizado. Sempre preferi veiculos com pedais para os meus filhos (ainda prefiro).

A happy rider!
Uma cara feliz!
Two riders having fun!
Dois condutores a divertirem-se!

Oops... I promise to wear a helmet.
Prometo usar um capacete.
We received some lessons on the mechanics, was quite interesting for all the new riders.
Tivemos umas licoes de mecanica. Todos os novatos espreitaram e ouviram com toda a atencao e curiosidade.
Wow!
We also enjoyed Nature, the way we normally do.
Tambem nos divertimos na Natureza, como e costume.

A "T-ball" pose?
Pose de "T-ball"?
We had a lot of fun.
Our big Thanks to our friends!
Divertimo-nos a valer.
Muito obrigado!

1 comment:

Gisele Schoene said...

Wow! Que delicia de dia! Tantas coisas diferentes a fazer, cavalos, motos... Voces parecem pilotos profissionais!